!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Streamline Training & Documentation: Robert Burns Festival VI

Tuesday, February 03, 2009

Robert Burns Festival VI

John Anderson, My Jo

John Anderson, my jo, John,
    When we were first acquent;
Your locks were like the raven,
    Your bonie brow was brent;
But now your brow is beld, John,
    Your locks are like the snaw;
But blessings on your frosty pow,
    John Anderson, my jo.

John Anderson, my jo, John,
    We clamb the hill thegither;
And mony a cantie day, John,
    We’ve had wi’ ane anither:
Now we maun totter down, John,
    And hand in hand we’ll go,
And sleep thegither at the foot,
    John Anderson, my jo.

[A brief biography of Robert Burns, born 250 years ago, is here. A Burns glossary is here]

###

Labels: